Sorry :(

Hej hej :D
Förlåt att jag inte skrev i går, men jag sov hemma hos Johanna och hade inte någon dator med mig.. Men i går så var ja i skolan, det var tråkiga lektioner, men kul på rasterna med klassen ;)
Och efter skolan gick jag och åt pizza med Patricia och Johanna :D
Det var skojj. Sen gick vi till vibjörnsparken (stav) och jag mobbade Patricia i snön :)
Efter det gick vi till Patricia, där satt vi mest och snacka ;)..Sen gick jag och Johanna hem till henne, mamma hade köpt coola och chips till oss, så vi satte på en film, kommer inte i håg vad den hette, men den var okej..Sen gick vi upp och läste tidningar, Hahah gud vad vi skrattade ;o.. Men senare vid typ 12 somande Johanna, och jag låg och smsade med Hampus till typ halv  1;)
Sen somnade jag också, Och idag har vi kollat på 2 filmer, och dom kommer jag heller inte ihåg vad dom hette :)
Mer har vi nog inte gjort..
Nu är jag hemma, ska nog snart gå och kolla på tv eller någogt :)
Och i morgon blir det nog Johanna igen :D

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0