Rolig dag med Jonnie Patricia och Abbe

Heej heej ;D
Just nu ligger jag i sängen helt nerförskyld!
Inte kul alls!!
Men nyss avr jag ute med Mattias och alla ungar och la i fisk i någon grej på isen xdDet var jätte äcklgt när dom satte på fisken på kroken ;oo
Men jag hann inte blogga i går, men så här började dagen i går..
Patricia och jag vaknade 7:40 (helt otrolig ;o) Vi låg i sängen till klockan 8.. Då slöade vi oss upp ur sängen. Och  gick & satte och vid tvn..
Sen vi halv 11 åt vi frukost.. Efter det så fixade vi oss. Vid 12 gick vi och köpte gods (Y)
Sen gick vi och Träffade Albin och JONNIE :D Vad jag har saknat han :DD
När vi va med dom gick vi till slottet och skulle gå över vattnet på smala stenbommar.. Hahha Patricia skulle springa över där och ramlade i vattnet med ena foten!
Haha fyy vad jag garvade!.. Men jag skulle gå på tunna isen på vattnet och ramlade i med båda benen hahahahahhaha!!
Aja vi är ju så duktiga..Sen gick vi 4 hem till patricia och lagade mat (Y)
Sen gick vi hem till Albin och kollade på tv!
Efter det var klockan halv 5, då kom mamma och hämatde mig:(
Men först köpte vi ännu mer godis och skutasde hem Patricia..
Det var meningen att det skulle bli en mysig och rolig kväll HEMMA!
Men det blev det knappast! Ska nog inte skriva om det här..
Men sen åkte mamma Mattias och jag hem. Åt god mat med hela familjen + Andrees kompis :d
Sen blev det melodifestivalen och gottigotti på bordet, och nu i magen ;)
Så efter halv 9 var kvällen good :D
Men nu ska jag nog kolla på film på datorn och försöka sova en stund:)
Hejdå :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0