melodifestivalen

hej på er!
just nu sitter jag och kollar repris av big brother.
och ska skriva lite om vad jag tyckte om finalen i lördags.
ilördags vann ju eric saade, men de tycket inte jag att han skulle.
jag tyckte att the moniker skulle vinna haha.
och danny var också bra & swingfly. de var dom jag tyckte.
Idag i skolan hade jag NO prov , det känndes väldigt bra och jag hoppas att det gick bra också.
men det får jag reda på nästa tisdag.
sen typ gick vi hem till love på rasten och kollade lite på svensson svensson och läka popcorn:)
haha.
kommer inte på något att skriva !
men i morgon är det slappdag för mig inte i skolan då men hemma.
har inget speciellt för mig så det blir väll datorn och tv som vanligt.
hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0