Massa massa

Hej hej :D
Ihelgen har jag vart med Johanna Hugo och JOSSE:D<333
Vi har typ bara suttit i en trappuppgång :D
Men Josse JOhanna och Jag har vart istan :D
Köpte 2par byxor och 1tröja :D
Men ah.,Hugo jag Josse och Johanna har kört skpt..
Josse och Hugo pussades dåååå!!!:D
Jag är ond ;oo

Men i skolan idag så har jag vart med typ alla..
På sista rasten tog jag en boll från en i typ 4:an eller något..Och så sprang jag iväg med den och höll den hårt när han försökte ta den..Men till slut fick han den och sprang iväg..Efter en stund kom han tillbaka och gav bollen till mig och sa "jag är kär i dig" pussade mig på kinden och sprang där i från hahaha!
Seg unge ;ooo
Men aja.. Just nu sitter jag här med Camilla. jag har typ mobbat sönder henne och hon har slagit mig och knuffat ner mig på golvet-.-

Mer har jag inte att skriva..J
Ni kanske undrar varför Hanna inte skriver, men jag vet faktiskt inte varför.. Ska fråga henne snart...
Men nu ska jag försöka hitta på något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0