Kärringskor!

Hej hej :D
Jag har inte tid att skriva just nu så jag skriver mer i morgon..Men kan ta dagen lite snabbt :D
I dag i skolan hade vi någon kärring som vikarie..Hatar henne -.-
Senare började jag dryga med Ludde ahaha..Han sa att jag har kill-converse, då sa jag det finns inte tjej och kill, då började han dryga, då sa jag kolla på dina egna jävla kärring skor, med en hög jävla klack på, + att dom är köpta på kärringavdelningen hahah!!
DOM ÄR AS FULA!
Sen var vi tvungna att gå till badhuset hela klassen och simma -.-! as tråkigt..
Men jag gjorde backotvolt från 1:an i badhuset :D
Sen följde jag med Bebisen hem, hahaha fyfan vad vi garva sönder asså!
Gissa vad vi garva åt! Luddes fula skor hhahahahhahahahhahhahaha
Jag dööör:D
Sen fixade vi hennes lillasyster lite grann:D
Söt blev hon :F
Aja nu måste jag dra, ses 








                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0