Det svider att inte kunna prata som vi gjorde förut, det ger mig en känsla av att livet är slut..

Heej hejj :D
I går i skolan var det inte så där jätte kul,, det var ganska tyst och spänt bland tjejerna..vi slutade klockan 2 men jag gema daniella senada patricia och bella stanade till klockan 4..Vi ville säga hejdå till Daniella...
Det var hemskt, aldrig har det vart så svårt att säga hejdå förut, det var det svåraste jag gjort i hela mitt liv..
Vi tjejer satt i ett litet rum och bara tjöt och tjöt,, det var jätte jobbig. Vi skrev hela tavlan full med saker om daniella.. OHHH jag klarar mig inte utan dig Daniella !!!
Snälla kom tillbaka till oss!!
Men jag hoppas att du har det bra.
jag älskar dig Daniella , jag hoppas att du vet det..!!!!
Men aja... I skolan har vi inte gjort så mycket, inget roligt utan Daniella!!
Efter skolan gick jag, senada, gema,bella och Patricia till centrum, v köpte godis och kolla på smink shoppen. Klockan 5 kom mamma och hämtade mig -.-
Men nu sitter jag här och Tänker på Daniella och nästan gråter!..
Väntar på att mamma och Mattias ska bli klara med Pannkakorna..! :)
gott gott. I morgon blir det att dra till pappa ;D
Då blir det gården och kanske Josse :DDDD<33
Saknat henne !
Nu måste jag gååå... Hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0