Saknar dig

heej :))
Igår var jag med min underbara Josse..
Jag och Ninni fick ut henne som vi hade lovat :DOhhh vad jag har saknat henne. vi hade jätte kul på kvällen. för hon dov här till igår. Och i går låg vi typ bara och sov ;))
Det blir inte att träffa henne förren 14/5 -.- Skulle träffa henne på valborg. men ska tydligen till Lindköping..
Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på tv och ätit frukost.. Ska snart hoppa in i duschen. Och efter det ska jag börja små städa Nathalies rum så att hon kan börja städa själv!.
I kväll blir det att gå påskkärring (cool som man är ;)  Med Nellie och Hanna M :D
Måste vänta till typ 5-.-  Då kommer Nellie hem från dagis. Och Hanna kommer i kväll hem från e-tuna ..
Men nu ska jag sätta vart att fixa i ordning mig :)
Juste, förlåt för dom fula bilderna på mig och Hanna och Jag la ut ;o
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0