olika

Hej hej :D
I går tog jag lite bilder som jag tänkte att jag skulle lägga ut, eftersom att Hanna och Jag inte läggér ut så mycket bilder, Men i allafall, skolan idag har varit okej, dansade zumba? Det var tråkigt, och svårt xd
Haft matte och rast det är allt,
I valborg skulle jag ha varit i valla.. Men de blir att fira med Pappa och syskonen i lindköping hos farmor och farfar istället, vi ska kolla på bildar och massa xd Och såklart blir det att träffa Daniella där :D Eftersom att dom bor på satta kvarter :D
Just nu sitter jag och kollar på bilder sen i sommras, fyfan vad jag saknar Linn-Sofie och Ewe-Lina, saknar tiden, minnerna och såklart ni, <3



Hahahhahha jag bjuder stort på den här bilden på mig...

Min gummibåt :D

Mer bilder kommer en annan gång :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0