MSP'DINKSLDNJKÅ

Hej hej:D
 I morse vaknade jag av att småsyrrorna bankade på väggen!, vi har rummen brevid varandra sååå..
Då gick jag in i deras rum och typ dampade loss..
För klockan var bara 08:30 sen gick jag och la mig igen till typ 10...Sen satte jag mig vid datorn en liiiten stund, sen kvart i11 gick jag och la mig igen ;oo
Sov till 12,, då gick jag ut till småsyskonen och så hade vi gäster.. Så jag la mig på studsmattan och typ halv sov i en 10minuter..Hahah sen har jag latat typ hela dagen. suttit vid datorn gått ut och hoppat, suttit vid datorn, sen gungade jag på hängmattan hahahah:D
Sen sa jag hejdå tll Nathalie och Andree för dom skulle hem till pappa.. Hahha innan skulle vi se om Andree vågade slå mig,, Och så gjorde han det..
Då sa jag, du vågar inte en gång till, för då slår jag tillbaka,, hahha då måste han ju såklart bara slå en gång till, då får jag typ damp och knäar han på låret, hahah och han börjar tjuta ;((
Men aja,, nu ska jag dra. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0