GLAD PÅSK

Hejj hejj
Härrom dagen så var jag på bio, kommer inte i håg vad filmen hette, men den va jätte bra i allafall..
Aja, idag är det påskdagen :D Och de är jätte varmt, går i kortbyxor, magtröja , och solglasögon ofc!
Hahah jag låg i en liten gummibåt i vattnet, och så tappar jag såklart solglasögonen-.-.. Hahha sen ska jag försöka få upp dom, fast det var djupt där jag tappade dom, men men, det gick till slut, haha!!
Men aja, påskmat har jag såklart ätit,, letat påskägg :D
Har fått MÅNGA påskägg. 1av mormor, 1 av pappa, 1 av mamma och Mattias, 1 från "påskharen" och från Ninni :D
Så nu sitter man ju såklart och tjockar i sig massa :D
Nu ska jag gå och äta efterrätt :D
chokladpudding med något :D¨
gott gott




 HAHA snodde bilden av http://tiieprosa.blogg.se/
EWE-LINAS OCH IDA-CHARLOTTES BLOGG :D

GLAD PÅSK ALLA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0